0

Oblíbené produkty:

0
  • Nemáte žádné oblíbené produkty.

Porovnat
CZ

SK

s námi to chytneš...

MenuZavřít

Prosím se nebo si vytvořte bezplatnou registraci.

0

Váš košík

0
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Reklamace a vrácení zboží


Reklamace s klidem v duši 😉


Pokud nemáte rádi čtení dlouhých textů níže a chcete reklamaci řešit hned, protože chcete mít klid v duši, zavolejte nám nebo napište e-mail. A nebojte se, jsme tu pro Vás a všechno vyřešíme.


  • - E-shop (sklad): 704 900 880 (objednávky, reklamace, ale pokud se nedovoláte, volejte číslo níže)
  • - Prodejna: 704 900 888 (dotazy na zboží a dostupnost)
  • - E-mail: reklamace@fishmax.cz


Kdy je možné zahájit reklamační řízení?


I přesto, že je naší maximální snahou dodávat pouze osvědčené značky a kvalitní produkty, může se výjimečně stát, že bude třeba některý produkt reklamovat. Rádi bychom Vás ujistili, že případné nedostatky se budeme snažit vyřešit v co nejkratší lhůtě.


Přebíráme odpovědnost za vady, které se projeví při dodání, či v průběhu 24 měsíců od dodání. (Není-li v záručních podmínkách produktu uvedeno jinak.)

Naše odpovědnost se však nevztahuje na nově vzniklé vady, zejména na ty, které vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. U zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, nelze považovat za vadu zboží nedostatky v dárcích či jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží.


Jaká práva mám při reklamaci?


V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky nebo slevy na další nákup.

Máte právo požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, můžete požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde o zásadní vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží předáte či zašlete a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak mám reklamovat?


Pokud je potřeba zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Fishmax s.r.o., Třída Maršála Malinovského 884, 686 01 Uherské Hradiště. Ke zboží přiložte vyplněný reklamační protokol.

Zboží můžete reklamovat i osobně na naší prodejně. V případě, že vyplňujete protokol bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte co nejlépe popsat, jak se závada projevuje, nebo v čem závadu spatřujete. Uveďte také prosím Váš požadavek na způsob vyřízení.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Vzhledem k tomu, že vrácené, či reklamované zboží musíme nejdříve řádně zkontrolovat, není možné přijímat takové zboží v zásilkách na dobírku. Děkujeme za pochopení.

Podrobné informace k reklamaci najdete v Reklamačním řádu.



ODSTOUPENÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)



Nevybrali jste si správně? To se může při výběru rybářských potřeb stát. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je možné do 14 dnů.


Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

U nás je možné vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. 

Vráti zboží nelze, pokud


  1. Bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků (např. zboží se speciální úpravou dle požadavku zákazníka, nebo využití služby namotání šňůry, nebo silonu na naviják, atp.)


  2. Nelze akceptovat vrácení z hygienických důvodů 



Dovolujeme si upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.


Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je vyplnit vzorový formulář nebo nás kontaktovat nás na e-mailu reklamace@fishmax.cz nebo na tel. čísle 704 900 880.

Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu Fishmax s.r.o., Třída Maršála Malinovského 884, 686 01 Uherské Hradiště , nebo nám je na tuto adresu osobně doručte. Pokud jste v souvislostí s uzavřením smlouvy od nás obdrželi zboží navíc zdarma (“dárek”), je potřebné vrátit i tento dárek.

Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.


Vzhledem k tomu, že vrácené, či reklamované zboží musíme nejdříve řádně zkontrolovat, není možné přijímat takové zboží v zásilkách na dobírku. Děkujeme za pochopení.


Vaše spokojenost je pro nás důležitá

Team FishMAX

NewsletterNenechte si ujít výhodné akce, slevy a novinky.